آیا ارز دیجیتال جدیدی از سوی مستر کارت در راه است؟

خرید مستر کارت یکی از محبوب ترین و معروف ترین کارت های اعتباری در سر تا سر دنیا است که محل اصلی آن در نیویورک آمریکا واقع می باشد. در حقیقت مستر کارت یک کارت اعتباری بانکی بوده که در اکثر نقاط دنیا دارای اعتبار است و با استفاده از آن می توان خرید و یا نقل و انتقال پول انجام داد. برخلاف حساب هایی مثل پی پال، پرفکت مانی و وب مانی که دارای کارت فیزیکی نبوده و اطلاعات مالی کاربران خود را تنها در یک حساب مجازی نگهداری می کنند، حساب مستر کارت دارای کارت الکترونیکی بوده که لوگوی شرکت نیز روی آن هک شده است.چرا که به تازگی اخباری مبنی بر جمع آوری یک تیم ارزهای دیجیتال توسط شرکت مستر کارت منتشر شده است.از زمان توسعه پول دیجیتال، شرکت های پرداخت بزرگ تحت فشارهای زیادی قرار گرفته اند. شرکت مستر کارت نیز که در ماه ژوئن اعلام شد با فیسبوک در پروژه ارز دیجیتال لیبرا همکاری دارد، هم اکنون به دنبال جمع آوری تیم ارزهای دیجیتال خودش است. 

مشتریان محترم جهت خرید مستر کارت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با عضو شدن در سایت صرافی ارز دیجیتال بیت مهر سوالات خود را با همکاران حرفه ای ما در میان بگذارید.


خرید آنلاین تتر

خرید تتر به نسبت سایر ارزهای دیجیتال، آسان تر و هم چنین دارای ریسک کمتر است؛ چرا که علاوه بر این که قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف باهم تفاوت دارد، نمودار قیمتی آن همواره دچار نوسانات لحظه ای است. اما در معاملات تتر به دلیل ثابت بودن قیمت آن، از بابت خرید و فروش راحت هستید.

 تتر را مانند دیگر ارزهای دیجیتال، هم می توان از اشخاص حقیقی خرید و هم چنین می توان آن را آنلاین خریداری کرد. برای خرید آنلاین تتر بهترین گزینه مراجعه به صرافی های ارزی آنلاین است، که پس از انجام مراحل اولیه و ثبت نام، به راحتی می توان تتر خریداری و آن را به کیف پول خود انتقال داد. مقدار کارمزد دریافتی و اعتبار وب سایت صرافی آنلاین، از موارد حائز اهمیت در انتخاب صرافی ارز دیجیتال است. از عواملی که باعث ایجاد رغبت نسبت به خرید آنلاین تتر می شود، پشتیبانی حرفه ای، قیمت ثابت و سرعت بالای آن در انتقال تراکنش ها است.

نگاهی گذرا به بیت کوین

تقریبا می توان گفت در حال حاضر تمامی افراد دنیا اندک اطلاعاتی در خصوص خرید بیت کوین دارند و یا حداقل با نام آن و روش کاری آن آشنایی دارند. بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که هدف از ایجاد آن، حذف واسطه ها برای راحتی در انجام تراکنش ها بود. همچنین هدف دیگر آن، برای ناشناس ماندن افراد در زمان انجام معاملات بود. به عبارت دیگر، خالق یا خالقان بیت کوین به دنبال ایجاد ارزی بودند که هیچ فرد یا سازمانی بر آن نظارت نداشته باشد و کنترل آن تنها توسط کاربر باشد.در بسیاری از کشورها در زمان خرید و فروش ارزان بیت کوین از صرافی ها، باید مدارک شناسایی ارائه داده شود و احراز هویت کامل قبل از انجام معامله شکل گیرد. با تمام شبهاتی و شایعاتی که در خصوص بیت کوین وجود دارد، این ارز در بین کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از مواردی که باعث می شود بیت کوین را ارزی مرموز و ناشناخته نشان دهد، ناشناس بودن برنامه نویس آن و متن باز بودن برنامه است.

فروش پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال و تومان

بحث نقد کردن درآمد حاصل از فروش پرفکت مانی و نقد کردن آن یکی از دغدغه های کاربران ایرانی است، زیرا به دلیل عدم دسترسی به پرداخت های بین بانکی خارجی امکان تبدیل آن به ریال وجود ندارد.بعضا افراد و تیم های برنامه نویسی زیادی به دلیل داشتن دغدغه نقد کردن وارد عرصه بین المللی نمی شوند. ما برای رفع دغدغه این عزیزان، امکان فروش ووچر پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال را فراهم نموده ایم.کافیست فرم مربوط به فروش سفارش ما را در بخش "خدمات فروش پرفکت مانی" تکمیل نمایید و اطلاعات بانکی خود را ثبت کنید. پس از انتقال مبلغ مورد نظر معادل آن به تومان به حساب و یا کارت بانکی که قبلا در پنل کاربری خود ثبت نموده اید واریز خواهد شد.

آینده بیت کوین چگونه است؟

بیت کوین از سال های ابتدایی که شناخته شد تا اکنون رشد قابل توجهی داشته است و امروزه از طریق این ارز دیجیتال می توان خرید های اینترنتی انجام داد و در هر نقطه از دنیا، بلیط و هتل رزرو کرد. میزان رشد و تاثیر گذاری بیت کوین روز به روز در حال افزایش است به طوری که یکی از بنیان گذاران شرکت اپل،  بیت کوین را طلای دیجیتال نام گذاری کرده است. تاکنون پیش بینی های زیادی پیرامون بیت کوین شده است، گاهی این آینده نگری ها مثبت و گاهی نیز منفی بوده است.

خیلی از افراد از بیت کوین به عنوان یک دروغ یاد کرده اند و معتقدند که آن نوعی کلاهبرداری است و آینده ای نخواهد داشت و متقابلا عده ی زیادی از سرمایه گذاران و کارآفرینان معتقدند که بیت کوین دارای آینده ی روشن و رو به رشدی می باشد و یکی از مهم ترین عوامل موثر در تحولات جهانی خواهد شد. در حال حاضر، مسیر رو به رشد و پیشرفت روزافزون بیت کوین به افزایش ارزش این ارز دیجیتال اشاره دارد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید بدانید مراقبت و نگهداری از این ارز دیجیتال امری بسیار حیاتی است.

بیت کوین هیچ آینده ی مشخصی ندارد، بنابراین سعی کنید برای خرید بیت کوین از پولی معقول استفاده کنید