آیا ثبت نام مسترکارت راحت است؟

خرید مسترکارت همچون ویزاکارت، یک کارت بین المللی بوده که در ۱۴۰ کشور جهان دارای نمایندگی می باشد و این تعداد کشور را مورد ساپورت خود قرار می دهد. از مزایای این کارت می توانیم به این مورد اشاره کنیم که می توان به راحتی با این کارت در هر کجای جهان اقدام به خرید کردن یا انتقال وجه کرد. اگر مایل هستید که دارای یک مسترکارت بین المللی باشید بهتر است این مطلب را از دست ندهید. 

مزایای خرید با پرفکت مانی توسط بیت مهر

شما بدون داشتن حساب پرفکت مانی می توانید از طریق بیت مهر خرید های تان را انجام دهید.

صرفه جویی در هزینه و عدم پرداخت کارمزد اضافه

اگر بخواهید با اکانت پرفکت مانی خودتان خرید را انجام دهید نیاز است که ابتدا حساب خود را شارژ کنید و سپس خرید تان را انجام دهید.

با توجه به اینکه در پرفکت مانی کارمزد هر تراکنش از ارسال کننده که شما هستید کسر می شود بنابراین بهتر است که با ثبت سفارش خرید با پرفکت مانی در بیت مهر این کارمزد اضافه را پرداخت نکنید.

داشتن یک حساب پرفکت مانی نیاز به نگهداری و امنیت دارد که ممکن است برای شما دردسر های خاصی داشته باشد، شما بدون نیاز به داشتن یک حساب پرفکت مانی می توانید از طریق بیت مهر خریدتان را با آسودگی خاطر انجام دهید.

کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم. 

چگونگی خرید ارزان تتر

تتر بر خلاف سایر ارز های دیجیتالی، قیمت همواره ثابتی دارد و ارزش آن برابر با ارز های فیات است. برای دستیابی به خرید ارزان تتر، باید قیمت دلار آمریکا به نسبت پول رایج کشور ارزان باشد؛ به عنوان مثال در کشور ایران هرچه قیمت دلار آمریکا پایین تر باشد، به همان نسبت تتر را نیز به قیمت ارزان تری می توان خرید. برای این منظور می توانید با مراجعه به صرافی های آنلاین ارزی، نسبت به خرید تتر اقدام کنید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید تتر و فروش تتر  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.

بالا تر بردن امنیت بیت کوین

بلاک چین یک پایگاه داده غیر متمرکز، مجموعه ای از میلیون ها اشتراک است که اطلاعات در آن همزمان وارد، اصلاح و خارج می شوند. این شبکه باز و پیچیده تبادلات مختلفی اعم از فناوری اطلاعات، مالی، علمی و … انجام می دهد که در زمینه فناوری اطلاعات رمزنگاری ارزهای دیجیتال یکی از آنهاست. الگوریتم شبکه بیت کوین برمبنای این بلاک چین ها است. از این رو غیر قابل  نفوذ است چرا که نقاط تشکیل دهنده آن، هرکدام مختصات متفاوتی دارند و کسی که بخواهد به این شبکه ی پیچیده نفوذ کند باید به تمام این نقاط، تمام این مختصات و تمام این اعضا وارد شود که بازهم غیر ممکن است زیرا طراحی این پلتفرم به نحوی است که هیچ اطلاعاتی از کاربر را کپی نمی کند. این آزادی و امنیت را شاید بتوان یکی از زیباترین طراحی های دنیای دیجیتال به شمار آورد. در این روش شما بدون هیچ نگرانی و احساس خطری می توانید حجم زیادی از پول را بدون هیچ محدودیتی با اطمینان کامل جابه جا کنید.از طرفی هرکاربر عضو شبکه یک والت دارد و هر والت یک رمز ورود؛ اگر کاربر در حفظ این رمز کوتاهی کند ممکن است به دست هکر ها بیفتد اما ناشناس بودن کاربر، مبدا و مقصد مبادلات، این احتمال را هم از بین می برد.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم

خرید و فروش پرفکت مانی

پرفکت مانی نیز مانند پی پال، اسکریل و وب مانی یک سیستم انتقال مالی بین المللی است. پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده است و در لیست زبان های خود زبان فارسی را دارد. شما میتوانید با خیال راحت در پرفکت مانی ثبت نام کنید و نسبت به داد و ستد با این سیستم اقدام کنید. باز کردن حساب در پرفکت مانی بسیار ساده و سریع است و تنها با تکمیل اطلاعات شخصی ،شما صاحب یک حساب پرفکت مانی می شوید. با استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی بیت مهر می توانید بدون نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن حساب پرفکت مانی خود را در هر ساعت شبانه روز به صورت خودکار شارژ کنید یا درآمد خود را از حساب پرفکت مانی به ریال تبدیل کنید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.