ویژگی های خرید ووچر پرفکت مانی

با خرید ووچر پرفکت‌مانی، کاربران می‌توانند بدون ثبت‌نام و ایجاد حساب در سایت پرفکت‌مانی به راحتی کارت ووچر را خریداری کرده و از آن برای پرداخت‌های الکترونیکی استفاده کنند. علاوه بر این، امکان انتقال پول به سایر حساب‌ها در هر کجای دنیا، نقد کردن سریع ووچرها در تمامی صرافی‌ها، پرداخت اینترنتی سریع و با امنیت کامل از دیگر دلایل قانع کننده خرید ووچر پرفکت‌مانی می‌باشد. همچنین اگر کاربری قصد سفر به خارج از کشور را دارد و تمایلی به حمل پول نقد ندارد، می‌تواند با خرید ووچر پرفکت‌مانی به سهولت سفر کند. شرکت‌های زیادی در ایران اقدام به خرید و فروش ووچر پرفکت‌مانی می‌کنند. از آنجا که خرید و فروش ووچر پرفکت‌مانی نیز، هم با احراز هویت و هم بدون احراز هویت انجام می‌شود، کاربران می‌بایست در هنگام خرید ووچرپرفکت‌مانی بدون احراز هویت، ابتدا نسبت به هویت شرکت و جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کنند و بعد از آن اقدام به خرید کنند. یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال و نماینده رسمی پرفکت‌مانی و وب‌مانی در ایران، کمپانی بیت مهر می‌باشد. کاربران در صورت تمایل به خرید ووچر پرفکت‌مانی از این شرکت می‌توانند به سایت بیت مهر  مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام در سایت مراحل احراز هویت را انجام دهند و سپس از طریق حساب کاربری ایجاد شده، نسبت به خرید ووچر پرفکت‌مانی اقدام کنند

قابلیت های مستر کارت طلایی

کارت‌های اعتباری مالی و بانکی مستر کارت دارای سطوح مختلفی هستند. این کارت‌ها بسته به نوع ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف، سطح بندی می‌شوند. یکی از نمونه‌های این سطوح، مستر کارت طلایی است. مسترکارت طلایی یکی از معتبرترین سطوح مسترکارت است. درواقع این کارت بهترین انتخاب برای افرادی است که میخواهند از سایت های خارجی خرید انجام دهند. همچنین در سفرهای خارجی خود از فروشگاه ها خرید کنند یا خانه و ماشین اجاره کنند. با استفاده از مستر کارت‌ طلایی، نیازی به همراه داشتن وجه نقد نداشته و می‌توانید با خیالی آسوده سفر کنید.کارشناسان حرفه ای بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.

خرید ارز های دیجیتال و بیت کوین

شما میتوانید با دیدی بلند مدت و یا کوتاه مدت به نسبت نیاز خود، اقدام به تهیه این ارز های دیجیتالی بفرمایید و از آن ها استفاده های گوناگونی را از سرمایه گذاری تا هدیه دادن انجام دهید. تعداد ارز های دیجیتالی امروزه رو به افزایش است و تعداد فردا بیشتر از امروز است . پس باید با دید باز اقدام به انتخاب و خرید ارز های دیجیتالی فرمایید . شما میتوانید از طریق مختلف اقدام به تهیه این نوع ارز ها بفرمایید که یکی از این راه ها نیز تهیه از طریق وبسایت بیت مهر است.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم

متقاضیان فروش تتر به سایت بیت مهر

عدم دسترسی ایرانیان به برخی از سیستم‌های دریافت و پرداخت بین‌المللی سبب ایجاد تشویش و نگرانی در این مورد شده است. سایت‌ها و شرکت‌های زیادی در سراسر ایران اقدام به خرید تتر از کاربران می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت بیت مهر است. در واقع کاربرانی که قصد فروش تتر خود را دارند می‌توانند با استفاده از خدمات سایت بیت مهر ، معادل ریالی اندوخته تتر خود را دریافت کنند. برای انجام این کار می‌بایست کاربر ابتدا به سایت بیت مهر مراجعه کرده و پس از هماهنگی با پرسنل این مجموعه در رابطه با فروش فوری تتر ، میزان ارزی که قصد فروش آن‌ را دارند را به آدرس کیف پولی که از طرف شرکت بیت مهر فرستاده می‌شود ارسال کنند و در مقابل با دادن شماره حساب خود، معادل ریالی آن ‌را از شرکت بیت مهر دریافت کنند. سرعت بالای بیت مهر در کنار پشتیبانی کامل آن‌ها از خدمات ارزی ارائه شده و همچنین تجربه کاری خوب آن‌ها سبب افزایش اعتماد مردم به فرآیند خرید و فروش ارز دیجیتال از این کمپانی شده است. متقاضیان خرید و یا فروش تتر برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ارزی می‌تواند به سایت بیت مهر مراجعه کرده و از تجربه مشاوران زبده این شرکت بهره گیرند.

تتر با سایر ارزهای دیجیتال چه تفاوتی دارد؟

تتر در اصل، یک معادل برای ارزهای بدون پشتوانه می‌باشد که از بستر بلاک چین استفاده می‌کند. بنابراین دارنده آن در واقع ارز دلار دارد که می‌تواند از امکانات ارزهای دیجیتال از جمله ذخیره ارز در کیف پول اینترنتی، امکانات بلاک چین، کارمزد پایین و سرعت در انتقال و پرداخت نیز استفاده کند.
همچنین تتر بر خلاف بیت کوین، یک ارز متمرکز به شمار می‌رود و دولت می‌تواند بر روی آن تاثیر بگذارد. 
پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.