تفاوت های اصلی ویزا کارت و مستر کارت

برای داشتن این کارت های اعتباری باید حداقل 18 سال سن و اقامت امریکا را داشته باشید. به همین دلیل اگر شما قصد خرید کارت اعتباری را دارید، می توانید از خدمات ارزی بیت مهر استفاده نمایید.همراهان عزیز، اینکه ویزا کارت یا مستر کارت برای شما بهتر است، بستگی به عوامل مختلفی نظیر نرخ بهره، کارمزد سالانه و … است. بنابراین بهتر است که قبل از انتخاب نهایی به این موارد دقت داشته باشید. به طور کل نمی توان گفت که این کارتها دارای تفاوت خاصی با یکدیگر هستند و معمولا سایت های فروشگاهی از هر دو این روش ها برای پرداخت ارزی استفاده می کنند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با پرداخت های ارزی ، خرید مستر کارت و موارد مشابه می باشند. خوشحال می شویم بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.

ویژگی‌های خرید ووچر پرفکت ‌مانی

از ویژگی‌های خرید ووچر پرفکت ‌مانی که باعث شده روز به روز بر تعداد کسانی که نسبت به خرید ووچر پرفکت‌مانی اقدام می‌کنند بیشتر شود، آن است که کار با آن بسیار ساده است و تمامی اقشار می‌توانند از آن استفاده کنند. این سیستم فوق‌العاده کاربردی است و امکانات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مزیت دیگر خرید ووچر پرفکت ‌مانی آن است که با استفاده از این کارت کاربران می‌توانند هر زمان که خواستند موجودی حساب و به عبارتی سرمایه خود را به سایر ارزهای دیجیتال معادل آن مانند دلار، یورو، بیت‌کوین و... در حساب خود داشته باشند. کارمزد کم و بهره پایین این کارت‌ها در سیستم پرداخت الکترونیکی بین‌المللی، از دیگر ویژگی‌هایی است که کاربران را مشتاق به خرید ووچر پرفکت‌مانی کرده است. شرکت‌های زیادی در ایران مشغول به خرید و فروش ووچر پرفکت ‌مانی هستند که یکی از آن‌ها کمپانی بیت مهر است.

دلایلی که باعث خرید تتر می‌شود

به دلیل ثبات قیمتی این ارز دیجیتال، در ایران به دلیل نوسانات بازار ارز فیات و نرخ تورم، تتر را برای سرمایه گذاری و به جای دلار خریداری و استفاده می‌کنند. معامله گران و کسانی که در بازار ارزهای دیجیتالی فعالیت دارند، معمولا برای خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتالی از تتر استفاده می‌کنند، همچنین در شرایط خاص بازار، به دلیل جلوگیری از زیان، سرمایه در گردش خود را سریعا به تتر تبدیل می‌کنند.

از دیگر دلایلی که باعث خرید تتر می‌شود، سرعت انتقال و کارمزد آن است. دو فاکتوری که برای بازرگانان بین المللی از اهمیت بسیاری برخوردار است. به دلیل پشتیبانی صرافی های آنلاین معتبر و بزرگ جهان از رمز ارز تتر، بسیاری از بازرگانان فعال بین المللی برای انجام تراکنش ها و معاملات خود از دلار دیجیتال یا تتر استفاده می‌کنند. همچنین به دلیل سهولت در نحوه خرید تتر و عدم محدودیت آن، حمل و نگه‌داری آن به مراتب، به نسبت دلار، بهتر است.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.

عامل تأثیرگذار در قیمت فروش بیت کوین

اصلی ترین عامل تأثیرگذار در قیمت فروش بیت کوین و قیمت خرید آن، میزان عرضه و تقاضا است. اما گاهی مسائلی در امر کاهش یا افزایش عرضه و تقاضا دخالت دارند. در واقع مسائلی مانند قانون گذاری های جدید اقتصادی، بی ثباتی های مالی، تورم های غیر قابل پیش بینی، جنگ های داخلی و … می توانند در کاهش یا افزایش قیمت فروش بیت کوین تأثیرگذار باشند.روش های بسیاری مانند استفاده از کارت های بانکی و حساب های اینترنتی برای خرید بیت کوین وجود دارد. در واقع بیت کوین را می توان به صورت مستقیم از افراد و یا سایت های فروشنده خریداری کرد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، اولین مرحله اطلاع از قیمت این رمز ارز می باشد. با توجه به نوسانی بودن ارز بیت کوین، اطلاع از قیمت فروش بیت کوین امر بسیار مهمی در معاملات ارزی محسوب می شود.اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، پس از اطلاع از قیمت آن اقدام به خرید یک کیف پول مطمئن کنید. پس از نصب کیف پول، شما این امکان را دارید که از یک سایت یا فرد حقیقی بیت کوین بخرید و پس از آن، آدرس کیف پول خود را برای انتقال بیت کوین به او بدهید.

سهولت خرید و فروش تتر در وبسایت بیت مهر

برای امر خرید و فروش تتر، می توان به صرافی های آنلاین بسیاری مراجعه کرد که البته کمی سخت و وقت گیر است، مخصوصا برای کشور ایران که در تحریم های بین المللی قرار دارد.

 برای سهولت و راحتی برای خرید و یا فروش تتر می توانید با عضویت در سایت بیت مهر، اقدام به خرید و فروش تتر بکنید. از موارد پر اهمیت که باعث می شود افراد به خرید تتر روی بی آورند، نقل و انتقال سریع و آسان است.

 بیشتر تجار برای خرید اجناس مورد نظر خود یا افرادی که قصد حواله کردن ارز را دارند، از تتر استفاده می کنند؛ چرا که صرافی ها و بانک هایی که برای این منظور فعالیت می کنند، کارمزد و هزینه های زیادی را دریافت می کنند، در صورتی که با تتر این هزینه صفر است و شما در زمان خرید یا فروش تتر هزینه ای بابت کارمزد پرداخت نخواهید کرد.

 از موارد دیگر در خصوص استفاده از تتر، جا به جایی پول برای سفر به کشورهای دیگر است. به این صورت که در کشور مبدا اقدام به خرید تتر می کنند و از آنجایی ارزش تتر به دلاراست، دچار تغییرات قیمت ارز دیجیتالی هم نمی شوند و تتر را در کشور مقصد به راحتی تبدیل می کنند.