عاقلانه ترین راه خرید و فروش تتر

عاقلانه ترین راه خرید و فروش تتر صرافی های آنلاین ارزی می باشند؛ زیرا امنیت آن تضمین شده است. برای افرادی که برای اولین بار قصد خرید و یا فروش تتر را دارند و با روش های آن هیچ گونه آشنایی ندارند، به طور کاملا مختصر توضیح داده می شود.

بعد از انتخاب صرافی آنلاین ، با ایجاد حساب کاربری در آن و انجام عملیات احراز هویت، با انتخاب تتر یا ارز دیجیتالی مورد نظر و پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین، می توانید تتر های خریداری شده را در کیف پول خود دریافت کنید. بسیاری از کسانی که برای اولین قصد انجام این فرآیند را دارند، دچار استرس ناشی از سختی فرآیند می شود که با انجام چند تراکنش متوجه سهولت و دسترسی آسان آن می شوند.

تصور عموم بر این است که بیت کوین بیشتر حجم معاملات و تراکنش های ارزی را دارد که باید گفت این نظریه کاملا اشتباه می باشد؛ زیرا بیشترین حجم معاملات مربوط به رمز ارز محبوب تتر می باشد. این ارز کاربرد های بسیاری در اقتصاد دارد؛ همچنین در امر حفظ سرمایه و نگهداری آن، روشی امن محسوب می شود.

همیشه انتخاب صرافی مهم ترین بخش هر تراکنش آنلاین ارزی است؛ چرا که بسیاری از صرافی های بدون توجه به ماهیت ارز و کلاهبرداری بودن آن، اقدام به خرید و فروش آن می کنند که باعث متضرر شدن فرد خریدار می باشد.پشتیبانی حرفه‌ای بیت مهر در کنار سرعت، دقت و تجربه بالای همکاران ما در بخش‌های مختلف، خرید تتر و فروش تتر را برای شما آسان خواهد کرد.

خرید مطمئن از صرافی های ارز دیجیتال

هر صرافی آنلاین مکانی برای انجام معاملات ارزی است و بستری را برای کاربران به وجود می آورد تا با خیالی آسوده به معاملات بپردازند. در صرافی ها، گاهی خود صرافی به عنوان یکی از طرفین معامله قرار می گیرد. صرافی های آنلاین از شرایط و قوانین مشخصی پیروی می کنند و این شرایط براساس قوانین کشورشان ایجاد می شود. هرچه حجم معاملات یک صرافی ارز دیجیتال بیشتر باشد، آن صرافی از اعتبار بالا تری نزد مخاطبان برخوردار است. برای انتخاب یک صرافی معتبر، باید به ویژگی های آن صرافی توجه داشت. در ادامه به اصلی ترین ویژگی های یک صرافی می پردازیم.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.

علت دریافت کارمزد های بالا شرکت مستر کارت

اگر شما از شبکه بین بانکی داخل کشور که به اصطلاح به آن شتاب می گویند، استفاده کرده باشید متوجه شده اید که شبکه شتاب وابسته به یک بانک خاص نیست و برا تراکنش ها در سطح ملی کاربرد دارد. به عبارت بهتر کارت بانکی شما باید توانایی انتقال پول به هر نقطه دنیا را داشته باشد. در ایران به علت تحریم های وضع شده، این امکان فراهم نیست. مستر کارت مشابه یک کارت بانکی است که به شما اجازه انتقال پول در میان حساب های بین المللی را می دهد.شرکت مستر کارت به علت دریافت کارمزد های بالا از سوی کمیسیون اروپا ملزم به پرداخت 650 میلیون دلار جریمه شده است.مستر کارت که به دلیل نقض قوانین ضد انحصار با افزایش ساختگی کارمزد پرداختی درگاه که برای خرده‌ فروشان و مصرف‌ کنندگان افزایش قیمت تمام شده را رقم زده است، بدون هیچ بحثی این جرم را پذیرفته و اقدام به پرداخت جریمه کرده است. او همچنین بیان کرده: این اقدامات مربوط به فعالیت های گذشته این شرکت بوده است و مدتی ست متوقف شده است.اقدامات شرکت مستر کارت با سد کردن راه بازرگانان در قبال گشتن به دنبال شرایط بهتری که امکان داشت بانک‌های دیگر اعضای اتحادیه ارائه دهند، به‌ طور ساختگی هزینه‌های پرداختی کارت‌ها را افزایش داد و باعث ضرر رساندن به مصرف‌ کنندگان و خرده‌ فروشان اتحادیه‌ اروپا شد.مشتریان محترم جهت خرید مستر کارت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با عضو شدن در سایت صرافی ارز دیجیتال بیت مهر سوالات خود را با همکاران حرفه ای ما در میان بگذارید.

آیا خرید و فروش و یا به طور کلی نگه داری بیت کوین قانونی است یا جرم تلقی می شود؟

 در کشور جمهوری اسلامی ایران، تا حال حاضر هیچ گونه قانون مشخصی در خصوص بیت کوین و یا نگه داری و استفاده از آن وضع نشده است. تنها در سال 1396 طبق اعلامیه ای که بانک مرکزی منتشر کرد، استفاده از بیت کوین را برای تمامی مراکز پولی و مالی و موسسه ها و بانک ها ممنوع کرد و آن را غیر قانونی دانست و هم چنین خرید و فروش آن برای تمام بانک ها و صرافی های دارای مجوز بانک مرکزی، ممنوع شد؛ که البته با توجه به مخاطب قرار دادن بانک ها و مراکز پولی و مالی، می توان این تفسیر را داشت که این ممنوعیت برای مردم صادق نیست.در پایان خوب است بدانید که ایجاد صرافی های آنلاین بسیار زیاد و هم چنین سایت های مختلف برای خرید بیت کوین آنلاین، باعث به وجود آمدن فضایی برای هکر و کلاهبرداران اینترنتی شده است. بنابراین در انتخاب صرافی و سایت مورد نظر برای خرید بیت کوین آنلاین، بایستی دقت بیشتری داشت. بیت مهر ، سایت معتبر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال و قیمت گذاری آن، می تواند فضایی امن برای کاربران برای انجام تراکنش های خرید و فروش ایجاد کند.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید بیت کوین و فروش بیت کوین  و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنید.

اصلی ترین روش های شارژ حساب پرفکت مانی

شیوه‌های متنوعی برای شارژ حساب پرفکت ‌مانی ، این سیستم پرداخت الکترونیکی پرطرفدار وجود دارد. اصلی ترین روش های که می توانید استفاده کنید به شرح زیر هستند:
1.    انتقال وجه داخلی: شما با داشتن شماره حساب، آدرس ایمیل و یا شماره تلفن فرد مورد نظر خود براحتی می توانید حساب افراد دیگر را شارژ کنید. شارژ با این روش دارای هزینه کارمزدی با توجه به نوع حساب شما است که در قسمت های قبلی به آن اشاره کردیم.
2.    انتقال از طریق ووچر الکترونیکی: ووچر پرفکت مانی ارزان ترین روش برای شارژ حساب وب مانی شما است و هیچ کارمزدی نمیگیرد. ووچر در واقع یک کد  16 رقمی دیجیتالی است و شما هر زمانی که نیاز داشتید براحتی می توانید از آن استفاده کنید.
3.    انتقال از طریق بیت کوین: شما می توانید از طریق بیت کوین نیز براحتی حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.